Kampanię społeczną „Odbudujmy relacje”, która wystartowała oficjalnie 13 lipca 2021r., poprzedziło przeprowadzenie ankiety, w której wzięły udział 272 młode osoby, dzieląc się swoim doświadczeniem z czasu pandemii i izolacji. Dzięki temu udało się zdiagnozować główny problem czyli obawę przed powrotem do realnego świata.
W ramach kampanii zorganizowaliśmy sesję zdjęciową z udziałem uczestników i uczestniczek projektu, nawołująca do „pozostawania w kontakcie” – zdjęcia z sesji pojawiły się na plakatach na przystankach MZK i kubiku na jednym z głównych miejskich placów w przestrzeni miejskiej.
Do 13 numeru magazynu redakcjaBB została dołączona publikacja, wydrukowana w 2000 egz. tzw. „harmonijka” z treściami wspierającymi i namawiającymi do refleksji nad swoim psychicznym dobrostanem.
Treści dotyczące zdrowia psychicznego pojawiały się również w mediach społecznościowych, na stworzonych specjalnie na stworzonych specjalnie na potrzeby kampanii profilach: Facebookowym i Instagramowym. Dłuższe treści – m.in. rozmowa z psychologiem i pandemiczne historie – były publikowane na stronie kampanii.
W ramach kampanii odbywały się warsztaty DIY, oglądanie filmów, zorganizowaliśmy też wspólne wyjścia i ognisko.
Podsumowaniem kampanii i jej zamknięciem był przygotowany przez młodych ludzi spektakl teatralny pt. „Zobacz. To ja”, którego premiera odbyła się 13 września 2021r. w Miejskim Domu Kultury w Hałcnowie.